MLS LASEROTERAPIE

Kdy využít laseroterapii

Trápí vás bolesti kloubů, zad, svalů nebo šlach? Cítíte zánět a otok? Máte potíže po sportovním úrazu? Laserová terapie MLS Vám může pomoci.

Tato moderní a neinvazivní metoda je obzvláště účinná při léčbě široké škály stavů, včetně:

• Zánětlivých stavů: MLS laser efektivně redukuje zánět a otoky v postižených oblastech.

• Bolestí kloubů a zad: Včetně artritidy, osteoartritidy a revmatoidní artritidy.

• Sportovních úrazů, výronů a natažení: MLS laser podporuje rychlejší hojení a regeneraci poškozených měkkých tkání.

• Neuropatické bolesti: Terapie zmírňuje bolest spojenou s postižením periferních nervů.

• Degenerativních onemocnění kloubů.

• Poranění a onemocnění meziobratlových plotének.

• Ošetření ran a jizev: MLS laser podporuje rychlejší hojení  povrchových ran (bércové vředy) a jizev po operacích a popáleninách.

Výhody laserové terapie MLS

• Rychlé a efektivní zmírnění bolesti a zánětu
  • Podpora hojení a regenerace
  • Neinvazivní a bezbolestná procedura
  • Minimální vedlejší účinky
  • Vhodné pro pacienty všech věkových kategorií

Důležité upozornění

Laserová terapie MLS se nedoporučuje v případě poruchy srážlivosti krve, antikoagulační terapie, aplikace v oblasti růstových zón u dětí, onkologického onemocnění, léčby kortikoidy (až 3 týdny), epileptických záchvatů způsobených světlem, tetování, citlivosti na infračervené záření a těhotenství.

Kdo se o Vás postará?

Nejmodernější robotický aplikátor laserového paprsku AMS MLS® Therapy M8 Vám zajistí nejlepší efektivitu a výsledky léčby.

Díky svému exkluzivnímu multidiodovému aplikátoru MLS® s maximálním výkonem 75 W poskytuje M8 rychlou a automatickou aplikaci MLS® laserové terapie.

Pohyb sloupku, ramene a rotace hlavice v 5 robotizovaných směrech umožňuje dokonalé zacílení a rozložení léčebného efektu  v cílové ploše. Můžeme ošetřit až 900 cm2 !

Nejlépe se k nám dostanete MHD přímo na zastávku Hlavní nádráží. Pokud parkujete, můžete využít nedaleké parkoviště vedle pošty.

Masarykova 37, Brno

+420 775 991 485

info@4dfyzioterapie.cz

Zarezervujte si termín

Objednat se k nám můžete pomocí on-line rezervace nebo klasicky telefonem nebo e-mailem.

e-mail: info@4dfyzioterapie.cz