EPIDEMIE COVID - 19 Informace pro pacienty

Provoz v naše zdravotnickém zařízení v souvislosti s epidemií onemocnění COVID - 19 je v tuto chvíli bez omezení. Snažíme se i ve ztížených podmínkách zajistit zdravotní péči a zároveň minimalizovat rizika pro pacienty i zdravotnický personál.

Prosíme, k naší i Vaší ochraně využijte i doma vyrobené roušky !

Pokud se necítíte dobře, nebo dokonce máte příznaky virového onemocnění (zvýšená tělesná teplota; rýma; kašel atd.), zrušte návštěvu u svého fyzioterapeuta a přeobjednejte se prosím na jiný termín.

Děkujeme, že chráníte sebe i všechny ve vašem okolí.

důležité informace najdete na webu Státního zdravotního ústavu www.szu.cz a také na jednotlivých hygienických stanicích.

Prosíme pacienty, kteří se chystají navštívit naše zdravotnické zařízení, aby respektovali tyto pokyny.

1. Pokud máte příznaky respiračního onemocnění a současně jste pobýval/a v místech, která jsou vyhlášená jako rizikové oblasti pro šíření infekce Covid-19 (nový koronavirus), doporučujeme, abyste svou (plánovanou) návštěvu v našem centru odložili, rádi Vám nabídneme termín nový.
  2. Pokud nemáte příznaky respiračního onemocnění (kašel, teplota, dušnost, bolesti na hrudi), ale byli jste v rizikových oblastech v období předchozích 14 dnů, abyste nejprve kontaktovali místně příslušné pracoviště krajské hygienické stanice a svůj pobyt v rizikové oblasti konzultovali s pracovníky epidemiologických oddělení.

Onemocnění Covid-19 probíhá pod obrazem chřipkového onemocnění a má podobné důsledky pro zdraví pacientů.

Je důležité dodržovat respirační hygienu, hygienu rukou a řídit se pokyny zdravotníků.

Speciální infolinka SZÚ 724 810 106 je v provozu denně od 9 do 21 hodin. Zde je možné poradit se o všem, co souvisí s epidemií Koronaviru.

Děkujeme, že chráníte sebe i všechny ve vašem okolí

Vytvořeno službou Webnode